Ogłoszenie

PLAN LEKCJI
Na dziś.
1. 9:30 Biologia
2. 10:25 Plastyka
3. 11.:20 Etyka
4. 12:05 Historia
5. 13:00 Polski [zastępstwo]
6. 13:55 Matematyka
Przerwy trwają dziesięć minut. Jak nazbiera się więcej nauczycieli zostaną wprowadzone trzy bądź wiecej planów dla grup, do jakich zostaną poprzydzielani uczniowie. Dokładniej wyjaśnię później ;]
Pogrubiona nazwa przedmiotu oznacza iż teraz właśnie jest ta lekcja. Nie spóźnijcie się ;]

Lekcje zaczynają się od 9:30.


WITAM!
Zapraszam do rejestracji i zakładania postaci, szkoła oficjalnie ruszyła! Plan lekcji uzgodnimy z nauczycielami, jak się odezwą. ^-^

ZACZYNAMY ZE SWOICH POKOI! KTO POKOJU NIE MA, PROSZĘ DO ADMINA (NAMARY BĄDŹ MADCAT) NA GADU PISAĆ, TO DOSTANIECIE ;]

UWAGA! Moi drodzy, od dzisiaj by grać, trzeba mieć zaakceptowaną kartę postaci. Bez tego, żaden użytkownik nie ma prawa napisać postu w fabule forum! Jednak, jak wiadomo, prawo wstecz nie działa, wiec karty założone do tej pory nie będą usuwane, ani one ani posty ich właścicieli.


SŁUCHAĆ! GDY OPUSZCZACIE TEMAT, JAK MI NIE NAPISZECIE [ZT] PRZY OSTATNIM POŚCIE, POUSUWAM WSZYSTKIE DOSŁOWNIE WSZYSTKO POSTY!

#1 2010-06-13 18:05:56

Namara-sama

Lisek sieciowy

7653997
Zarejestrowany: 2010-06-13
Posty: 344
Punktów :   

Wampir

Są dwa rodzaje wampirów, lamie, czyli wampiry narodzone (tak wampiry mogą mieć dzieci), oraz zwykłe wampiry jakie zostały przemienione przez wymianę krwi.

Lamia:
Jest to wampir jaki urodził się z matki wampirzycy jak i z ojca wampira. Starzeje się on normalnie, niczym ludzie, jednak owy proces może sam zatrzymać kiedy chce. Jednak, trzeba czas na zatrzymanie starzenia wybrać rozważnie, bo raz zatrzymanego procesu nie da się już przywrócić.
I to jest tylko jedno, czym różnią się Lamie od wampirów przemienionych.

Wampir Przemieniony:
Jest to człowiek, jaki został wampirem dzięki innemu wampirowi który go przemienił.
Proces przemiany nie jest zwykle bolesny, nazywane to jest wymianą krwi. Wampir wypiła część krwi człowieka, po czym oddaje mu nieco własnej. Ten proces trzeba powtórzyć około cztery razy. Podczas czwartej wymiany krwi, człowiek umiera, by przebudzić się już jako nieśmiertelny.


Wampirom bardzo szybko goją się rany. Nie da się ich zabić kulami, srebrnymi krzyżami ani niczym podobnym. Jedyną ich słabością, jest drewno. Tylko ono, wbite w serce, gardło, bądź głowę, jest w stanie zabić nieśmiertelnego.
Wampiry muszą pić krew, ponieważ ich własne krwinki nie są w stanie przenosić tlenu. Więc muszą zapożyczać takowe które są w stanie to zrobić od ludzi. Pragnienie, nie przypomina takiego jak u innych istot, zapotrzebowania w wodę czy płyny. U wampirów, pragnienie objawia się najpierw rozdrażnieniem, dezorientacją, a na samym końcu brakiem tlenu. Bez krwi, wampir po prostu by się udusił.
Wampiry mogą pić krew wszystkich istot, jakich krwinki zdolne są przenosić tlen.

Pijawki (jak popularnie i obraźliwie w dodatku nazywane są wampiry przez inne istoty) mają zdolności telepatyczne. Co prawda, w myślach czytać nie potrafią, jednak mają niesamowitą moc sugestii. Mogą wykasować pamięć, wmówić że robiło się coś czego się nie robiło, bądź nie robiło się czegoś co się zrobiło. Jednak takowa siła sugestii działa jedynie na ludzi oraz elfy. Zmiennokształtni czarownice wilkołaki oraz inne wampiry są na to odporne. Wampiry są w stanie przesłać swoje myśli komuś, przez co między sobą (wampir z wampirem) może porozumiewać się telepatycznie. Oczywiście, jeżeli drugi wampir "mówi" coś myślami, to słyszymy tylko to co on chce nam przekazać i nie mamy wglądu w jego myśli.


Uwaga! Wampir wygląda jak zwykły człowiek, tylko troszkę blady!! Na co dzień nie ma dramatycznie długich kłów, tylko zwykłe, ludzkie uzębienie! Kły wydłużają się dopiero gdy zaczyna czuć pragnienie, lub podczas polowania, instynktownie. Wampira da się poznać tylko po kłach. Niektórzy ludzie czują się przy nich nieswojo, jest to pozostałość dzikiego instynktu jaki każe uciekać przed drapieżnikiem. Jednak żaden nie może wpaść na to że te osobniki są aż tak niebezpieczne. Symbolem wampirów jest czarna róża i każdy wampirzy ma gdzieś ten symbol, jako tatuaż jako biżuterie albo naszywkę na ubraniu czy czymkolwiek.


http://squiby.net/view/3320846.pnghttp://squiby.net/view/3320842.pnghttp://squiby.net/view/2996233.pnghttp://squiby.net/view/3315514.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plświnka morska łysa